عشق من ...
(¯`·.¸¸.·'تنهایی'·.¸¸.·´¯)
بی تو بودن یعنی تنهابودن

 

 

یادمه یه بار .. تو اون روزای قشنگ

بهم گفتی دوستت دارم ... حتی اگه بهت نرسم ...

سکوت کردم ...

باور کردم ...

لذت بردم ...

برای به خاطر سپردنش ...

روی قلبم ...

بایه شابلون یه عالمه پرنده ی یکدست حک کردم ...

پرنده هایی که نماد رهایی بودن ...

رهایی از تنهایی ...

رهایی از این پیله ی غرور ...

رهایی از حس پوچ بودن ...

ولی حالا با فکرش به جای لذت...

روی قلبم احساس سوزش میکنم ...

انگار یکی نمک پاشیده رو بال پرنده هام ...

عشق من دوستت دارم

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری هفتم www.pichak.net كليك كنيد



TEXT

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 15 / 4 / 1398برچسب:عشق من ,,,,
ارسال توسط مسعود

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 561
بازدید ماه : 1293
بازدید کل : 299010
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 561
بازدید ماه : 1293
بازدید کل : 299010
تعداد مطالب : 220
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1

دریافت همین آهنگ

تعبیر خواب


فال حافظ



..

.

.

.

از ما حمایت کنید کد لوگوی مارو در وبلاگتون قرار بدید